Všeobecné obchodní podmínky TROJ spolek

Platné od: 1. května 2025

1. Úvodní ustanovení a Vymezení pojmů

1.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují práva a povinnosti mezi spolkem TROJ spolek, IČO: 22822062, se sídlem Branka u Opavy 155, 747 41 Branka u Opavy, zapsaným ve spolkovém rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě pod sp. zn. L 8868, zastoupeným předsedou Alešem Volfem (dále jen „Pořadatel“) a zákazníky (dále jen „Zákazník“) při prodeji vstupenek (dále jen „Vstupenka“) na kulturní, společenské, sportovní a jiné akce (dále jen „Akce“) pořádané Pořadatelem.

1.2. Prodej Vstupenek je realizován prostřednictvím online prodejní platformy hi.events (dále jen „Platforma“). Nákupem Vstupenky Zákazník souhlasí s těmito VOP a Zásadami ochrany osobních údajů Pořadatele.

1.3. Pořadatel je organizátorem Akcí a odpovídá za jejich konání a obsah, pokud není výslovně uvedeno jinak. Platforma hi.events je zprostředkovatelem prodeje Vstupenek a využívá platební bránu Stripe. Zákazník je fyzická nebo právnická osoba, která kupuje Vstupenku. Vstupenka je doklad opravňující k účasti na konkrétní Akci. Akce je událost pořádaná Pořadatelem, na kterou se prodávají Vstupenky.

1.4. Kontaktní údaje Pořadatele pro účely těchto VOP: * Email: trojspolek@protonmail.com * Adresa: Branka u Opavy 155, 747 41 Branka u Opavy

2. Uzavření smlouvy

2.1. Smlouva mezi Pořadatelem a Zákazníkem o účasti na Akci vzniká okamžikem úspěšného dokončení objednávky a uhrazení ceny Vstupenky Zákazníkem prostřednictvím Platformy.

2.2. Uhrazením ceny Vstupenky Zákazník potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP, Zásadami ochrany osobních údajů Pořadatele a specifickými podmínkami dané Akce (pokud jsou stanoveny) a souhlasí s nimi.

2.3. Zákazník je povinen při nákupu uvést pravdivé a úplné údaje.

3. Vstupenky

3.1. Cena a Platba: Cena Vstupenky je uvedena na Platformě u konkrétní Akce a je konečná, může zahrnovat i poplatky Platformy. Platba probíhá online prostřednictvím platební brány Stripe integrované do Platformy.

3.2. Doručení: Vstupenka je Zákazníkovi doručena v elektronické podobě na emailovou adresu zadanou při nákupu, a to bez zbytečného odkladu po úspěšném uhrazení ceny. Zákazník je odpovědný za správnost zadané emailové adresy a za ochranu Vstupenky před zneužitím.

3.3. Platnost: Vstupenka je platná pouze pro konkrétní Akci, datum, čas a případně místo konání uvedené na Vstupence. Není-li uvedeno jinak, Vstupenka opravňuje k jednomu vstupu na Akci.

3.4. Přenositelnost: Vstupenky jsou vydávány na jméno Zákazníka uvedené při nákupu. Vstupenka je však přenosná na jinou osobu. Pokud si Zákazník přeje změnit jméno na Vstupence, je povinen kontaktovat Pořadatele na emailu trojspolek@protonmail.com a požádat o změnu. Pořadatel provede změnu jména, pokud je to technicky možné a žádost byla doručena v přiměřeném předstihu před konáním Akce. Za ověření totožnosti při vstupu může být odpovědný personál Akce.

3.5. Slevy a Promo kódy: Pořadatel standardně neposkytuje slevy na Vstupenky, pokud není u konkrétní Akce uvedeno jinak. Pro vybrané Akce mohou být vydány promo kódy umožňující získání slevy. Nárok na slevu musí být uplatněn před dokončením nákupu Vstupenky; pozdější uplatnění není možné.

4. Pravidla Akce a Vstup

4.1. Věkové omezení: Není-li u konkrétní Akce uvedeno jinak, vstup na Akci je povolen osobám starším 15 let. Osoby mladší 15 let se mohou Akce zúčastnit pouze v doprovodu a pod neustálým dohledem svého zákonného zástupce (nebo jím pověřené zletilé osoby), který za ně po celou dobu Akce plně odpovídá.

4.2. Kontrola při vstupu: Při vstupu na Akci je Zákazník povinen prokázat se platnou Vstupenkou a na vyžádání personálu i platným dokladem totožnosti (např. pro ověření věku). Personál Pořadatele je oprávněn provést bezpečnostní kontrolu, včetně kontroly zavazadel.

4.3. Právo odepřít vstup / Vykázat z Akce: Pořadatel si vyhrazuje právo odepřít vstup nebo vykázat z Akce bez nároku na vrácení vstupného osobu, která: * nesplňuje věkové omezení nebo podmínky doprovodu, * je zjevně pod vlivem alkoholu nebo jiných návykových látek, * ohrožuje bezpečnost ostatních návštěvníků, chová se agresivně nebo jinak nepřístojně, * má u sebe nebezpečné předměty (např. zbraně, výbušniny, pyrotechniku, ostré předměty, vlastní alkoholické nápoje (viz bod 4.4), drogy a jiné omamné a psychotropní látky, laserová ukazovátka, předměty ohrožující bezpečnost nebo jiné předměty výslovně zakázané Pořadatelem pro danou Akci), * v minulosti způsobila škodu na majetku Pořadatele nebo v místě konání Akce, * odmítne bezpečnostní kontrolu nebo kontrolu totožnosti, * porušuje jiné pokyny Pořadatele nebo pravidla místa konání Akce.

4.4. Zákaz vnášení a konzumace vlastního alkoholu: Na Akce pořádané Pořadatelem je přísně zakázáno vnášet a konzumovat vlastní alkoholické nápoje. Při nalezení budou tyto nápoje zabaveny bez náhrady. Prodej alkoholu na Akci osobám mladším 18 let je zakázán. Osoba mladší 18 let přistižená při konzumaci alkoholu bude z Akce bez náhrady vykázána.

4.5. Odpovědnost za škodu: Zákazník je povinen chovat se na Akci tak, aby nedocházelo ke škodám na majetku Pořadatele, majetku místa konání Akce nebo na majetku či zdraví třetích osob. Pokud Zákazník způsobí škodu, je povinen ji Pořadateli nebo poškozené straně v plné výši nahradit.

4.6. Dodržování pokynů: Zákazník je povinen dodržovat pokyny Pořadatele, bezpečnostní služby a personálu Akce, jakož i provozní řád místa konání Akce.

5. Změny a Zrušení Akce, Vrácení Vstupného

5.1. Právo na změnu: Pořadatel si vyhrazuje právo na změnu termínu, času, místa konání Akce nebo změnu v programu Akce (např. změna účinkujících), zejména z důvodů organizačních, technických, bezpečnostních nebo z důvodu zásahu vyšší moci. O významných změnách bude Pořadatel Zákazníky informovat vhodným způsobem (např. emailem, na webových stránkách, sociálních sítích). Menší změny v programu (např. změna předskokana) nezakládají nárok na vrácení vstupného.

5.2. Zrušení Akce: V případě úplného zrušení Akce ze strany Pořadatele má Zákazník nárok na vrácení vstupného. Vrácena bude částka zaplacená Zákazníkem za Vstupenku, avšak snížená o nevratné transakční poplatky účtované prodejní Platformou a poskytovatelem platební brány, které Pořadateli nebyly vráceny. Pořadatel bude Zákazníky informovat o způsobu a termínech vracení vstupného. Zákazník nemá nárok na náhradu jiných výdajů spojených s Akcí (např. doprava, ubytování).

5.3. Přesunutí Akce: V případě přesunutí Akce na jiný termín zůstává zakoupená Vstupenka v platnosti na nový termín Akce. Pokud Zákazníkovi nový termín nevyhovuje, Pořadatel může (ale není povinen, záleží na okolnostech) nabídnout možnost vrácení vstupného dle podmínek v bodě 5.2. O postupu bude Pořadatel informovat.

5.4. Vyšší moc (Vis Major): Pořadatel neodpovídá za zrušení nebo změnu Akce z důvodu vyšší moci (např. přírodní katastrofa, epidemie, nařízení státních orgánů, válka apod.). V takovém případě nárok na vrácení vstupného nevzniká automaticky a Pořadatel bude informovat o dalším postupu (např. platnost Vstupenky na náhradní termín, nabídka voucheru apod.).

6. Odstoupení od smlouvy ze strany Zákazníka

6.1. Zákazník bere na vědomí, že v souladu s ustanovením § 1837 písm. j) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, nemá právo odstoupit od smlouvy o koupi Vstupenky ve lhůtě 14 dnů bez udání důvodu, neboť se jedná o smlouvu o využití volného času a plnění (účast na Akci) je poskytováno v určeném termínu.

6.2. Zakoupené Vstupenky jsou nevratné a nevyměnitelné, pokud není v těchto VOP (zejména v článku 5) stanoveno jinak.

7. Reklamace

7.1. Případné reklamace týkající se průběhu nákupu Vstupenek přes Platformu nebo samotné Akce je Zákazník oprávněn uplatnit u Pořadatele bez zbytečného odkladu.

7.2. Reklamace se podávají písemně na emailovou adresu Pořadatele: trojspolek@protonmail.com. V reklamaci Zákazník uvede své identifikační údaje, popis problému, číslo objednávky nebo kopii Vstupenky a čeho se domáhá.

7.3. Pořadatel vyřídí reklamaci v zákonné lhůtě.

8. Pořizování záznamů z Akce

8.1. Zákazník bere na vědomí a souhlasí s tím, že v průběhu Akce mohou být Pořadatelem nebo jím pověřenými osobami pořizovány fotografické a audiovizuální záznamy pro účely dokumentace Akce a propagace činnosti Pořadatele (např. na webových stránkách, sociálních sítích, v propagačních materiálech).

8.2. Účastí na Akci Zákazník uděluje Pořadateli souhlas s pořízením a užitím těchto záznamů dle výše uvedeného. Podrobné informace o zpracování osobních údajů v této souvislosti, včetně práv Zákazníka (subjektu údajů), jsou uvedeny v samostatném dokumentu „Zásady ochrany osobních údajů“ dostupném na webových stránkách Pořadatele, se kterým se Zákazník seznámil a souhlasí s ním.

8.3. Zákazník bere na vědomí, že má práva vyplývající z nařízení GDPR, včetně možnosti za určitých podmínek požádat o omezení zpracování nebo odstranění záznamu, na kterém je prominentně zachycen. Podrobnosti o uplatnění těchto práv jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů.

9. Ochrana osobních údajů

9.1. Pořadatel zpracovává osobní údaje Zákazníků v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR) a platnými právními předpisy ČR.

9.2. Podrobné informace o zpracování osobních údajů, účelech zpracování, právech Zákazníků a dalších souvisejících aspektech jsou uvedeny v samostatném dokumentu „Zásady ochrany osobních údajů“ dostupném na webových stránkách Pořadatele.

9.3. Zákazník bere na vědomí, že osobní údaje poskytnuté při nákupu Vstupenky zpracovává také provozovatel Platformy hi.events dle svých vlastních zásad ochrany osobních údajů.

10. Závěrečná ustanovení

10.1. Tyto VOP a veškeré smluvní vztahy mezi Pořadatelem a Zákazníkem se řídí právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

10.2. Případné spory budou řešeny primárně smírnou cestou. Nebude-li dohody dosaženo, budou spory řešeny příslušnými soudy České republiky. K řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím ze smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.

10.3. Pokud by některé ustanovení těchto VOP bylo nebo se stalo neplatným či neúčinným, zůstává platnost ostatních ustanovení nedotčena.

10.4. Pořadatel si vyhrazuje právo tyto VOP jednostranně měnit či doplňovat. Pro Zákazníka je vždy závazné znění VOP platné a účinné v okamžiku nákupu Vstupenky. Aktuální znění VOP je vždy dostupné na webových stránkách Pořadatele nebo na Platformě.

10.5. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 1. května 2025.